FAQ

/FAQ
FAQ2017-12-18T09:59:20+01:00
Wie is Dutch Mining?2017-12-18T10:09:23+01:00

Dutch Mining is een 100% Nederlands crypto mining bedrijf die particulieren en bedrijven (professionals) de mogelijkheid biedt om gebruik te maken van haar faciliteiten, kennis en ervaring.
Zo kan er hardware via de webshop worden gekocht. Dit is de beste mining hardware die momenteel beschikbaar is en hierop geldt een 180 dagen fabrieksgarantie. De hardware wordt geheel voor u geassembleerd en geïnstalleerd in ons eigen data center, waardoor zeer gunstige stroomtarieven van toepassing zijn. Uw hardware wordt 24/7 beheerd.

Waarom wordt er om legitimatie gevraagd?2017-12-21T10:06:35+01:00

Wanneer het aankoopbedrag boven € 10.000,00 komt is Dutch Mining verplicht om op verzoek klantinformatie te overleggen. Indien u een factuur wenst met BTW dan is KvK uittreksel en BTW-nummer noodzakelijk, inclusief contactgegevens.

Hoe weet ik of aangekochte miners daadwerkelijk aan staan en ook daadwerkelijk uitbetalen?2017-12-04T12:47:30+01:00

Bij Dutch Mining is het gehele proces vanaf de aankoop, levering, set-up, installatie en beheer volledig transparant. Nadat u de aankoop van hardware via onze webshop voltooit, ontvangt u daarop volgend het aankoopbewijs per e-mail. Vervolgens wordt uw hardware zo snel mogelijk geassembleerd en in overleg met u ingericht. Dit is nodig zodat u uw eigen dashboard (beheer omgeving) krijgt waarin al uw miners zijn opgenomen. Hiermee heeft u altijd een transparant inzicht in de status en verdiensten van uw miners. In het dashboard kunt u zelf eventueel met ondersteuning van DMF uw (hardware) digtale wallet koppelen, zodat u met uw verkregen crypto’s kunt handelen of deze kunt omzetten naar harde valuta (dollars/euro’s).

Beheert Dutch Mining geminde of aangekochte crypto’s?2017-12-18T10:10:21+01:00

Nee Dutch Mining doet dit niet. Deze bewaart u zelf in uw eigen wallet.

Waaruit bestaat de beheerfee?2017-12-22T13:30:22+01:00

Dutch Mining zorgt voor het zo optimaal mogelijk renderen van de miner(s). Dit is een tijdrovende en dagelijkse klus. Zo wordt de miner oa dagelijks ingesteld op het beste programma om te delven, verzorgen we de updates en controleren we dagelijks de werking van de miner(s).

De vergoeding die Dutch Mining vraagt voor dit uitgebreide en intensieve beheer bedraagt 15% van de opbrengsten per miner. Deze vergoeding wordt direct ingehouden uitbetaling.

Hoe kan ik betalen?2017-12-21T10:06:44+01:00

Dutch Mining kent diverse betaalmogelijkheden. Zo kan er met euro’s, dollars, crypto’s, Ideal en creditkaart worden betaald. Heeft u hierover nog verdere vragen dan kunt u altijd contact opnemen per mail of telefonisch.

Kan ik ook anoniem en als particulier deelnemen?2017-12-21T10:05:57+01:00

Ja dat kan, zo lang uw bestelling onder de € 10.000,00 blijft is dit geen enkel probleem. U dient wel zelf een juist wallet adres bij ons aan te leveren.

Wat gebeurd er wanner Dutch Mining failliet zou gaan?2017-12-04T12:43:37+01:00

Aangezien de miners van u zijn, deze hebben uniek serienummer die gekoppeld is aan uw dashboard en wallet, verandert er weinig voor u. Enige is dat u dan uw miner dient op te halen bij het data center en deze elders weer online te brengen. Gehele proces loopt dan automatisch weer door.

Welke wallet moet ik gebruiken?2017-12-22T13:30:44+01:00

Dutch Mining raad u aan om een of meerdere online wallets (accounts) aan te maken. Bijvoorbeeld bij Bittrex en Coinbase. Daarnaast is het verstandig om een hardware wallet aan te schaffen en deze te gebruiken als er substantiële bedragen gemoeid zijn dus zeker bij € 10.000,00 of meer. Wij adviseren om dit al bij bedragen boven de € 1.000,00 te doen.

Goede hardware wallet is de Ledger. Deze kunt u overigens binnenkort ook via de webshop verkrijgen.